Geen producten (0)

Voorwaarden & privacy

Voorwaarden & privacy

 

Onze diensen worden op afstand aangeboden en zullen binnen een termijn van 1 werkdag na bestelling en betaling tot maximaal 15 werkdagen plaatsvinden.

Alle producten worden na bestelling en betaling uitgeleverd met een levertijd van maximaal 10 werkdagen. Mocht dit vertraagd zijn dan ontvangt u hier via email bericht over.

Voor producten geld dat de aankoop binnen 8 dagen zonder rede van opgaaf mag worden geannuleerd.

Op onze producten geld een niet goed geld terug garantie met een termijn van 14 dagen na aankoop. Het product dient in de originele verpakking te worden teruggestuurd naar het opgegeven adres dat u ontvangt bij retourmelding. Voor het terugsturen van retouren is de klant zelf verantwoordelijk voor de kosten die de retourzending met zich mee brengt.

WELKE GEGEVENS SLA IK OP?

Ik sla alle gegevens op die ik nodig heb om de relaties met klanten te onderhouden. Deze gegevens variëren van bestanden met inbegrip van volledige naam, e-mailadres en land, tot meer uitgebreide gegevens met inbegrip van volledige naam, telefoonnummer, e-mailadres, thuis- en werkadres en gegevens over personen die een afhankelijke relatie hebben met de klant. 

Als u een dienst afneemt of een product koopt, sla ik om fiscale redenen als u dit op als u zakelijk aankoopt sla ik tevens uw belasting- of btw-nummer op. Verder sla ik evenals alle gegevens die ik nodig heb op om een correcte factuur te sturen in alle rechtsgebieden waarin ik actief ben. 

Ik kan zowel uw verzendadres opslaan, voor de levering van het product, alsmede uw factuuradres, dat kan worden gebruikt om creditcardbetalingen of andere betalingsmethoden te controleren.

WAAROM SLA IK UW GEGEVENS OP? 

Ik sla uw gegevens op om de diensten die ik (gratis) aanbied te kunnen leveren en om mijn contractuele verplichtingen met mijn klanten na te kunnen komen.

Persoonlijke gegevens worden opgeslagen om u informatie, (gratis) monsters en producten te kunnen sturen en om u te kunnen registreren als klant.

WIE HEEFT TOEGANG TOT UW GEGEVENS?

Spiritueel Tempeltje en haar team hebben toegang tot uw gegevens om te kunnen voldoen aan onze contractuele afspraken met onze klanten. Mijn team kan bestaan uit mijn communicatie- en marketingteam, mijn evenementorganisatoren en mijn administratieve medewerkers. 

Bovendien vereist het uitbesteden van gespecialiseerde taken, bijvoorbeeld op het gebied van IT en boekhouding, soms dat ik consultants toegang verleen tot uw gegevens wanneer en waar dat nodig is om te voldoen aan mijn wettelijke verplichtingen jegens officiële autoriteiten of om mijn diensten te ontwikkelen en te verbeteren.

 

 

 

 

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook Twitter Googleplus